دانلود آهنگ حامد همايون به نام حاكم احساس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس download-ahang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

متن آهنگ حامد همايون - حاكم احساس

تو همانی که توانی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم می خواهد

من همانم که بجز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد

که تو هم دردی و درمان که من این درد جان میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم بی قرارم

من چه عشقی به تو دارم

♫ ♫  ♫ ♫

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاس

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاس

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

♫ ♫  ♫ ♫

تو همانی که توانی بکشانی دل ما را به جهانی که دلم می خواهد

من همانم که بجز عشق ندانم نتوانم بسپارم به کسی دل چون دلم می خواهد

که تو هم دردی و درمان که من این درد جان میخرم و تاب ندارم

که سپارم به نگارم دل بی صبر و قرارم بی قرارم

من چه عشقی به تو دارم

♫ ♫  ♫ ♫

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاس

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

تاخیر نکن حکم بده حاکم احساس تا موی تو و دست منو شانه محیاس

سازی بزن و سوز دل خسته دوا کن گیسوی تو پیچیده ترین معضل دنیاست

 




:: موضوعات مرتبط: آهنگ ایرانی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آهنگ حامد همايون به نام حاكم احساس ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نرگس بهروزی کرمانی
ت : یک شنبه 27 خرداد 1397

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


تبادل لینک گن لاغری ساعت هوشمند ارزان گن لاغری میس بلت اتو موی پرو ویو prowave
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');