دانلود نوحه جواد مقدم به نام حرم حرم ای دل ای دل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود آهنگ جدید و آدرس download-ahang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

متن نوحه جواد مقدم - حرم حرم ای دل ای دل

دل دل تو رو میخواد چجوری حرمت بیاد

من نوکر توام آقا منو نبر ز یاد

یا از بهشت نگید یا که بگید و کم بگید

این دل یه جا دیگست برا من از حرم بگید

حرم حرم ای دل ای دل

کبوترم ای دل ای دل

حرم نرم خونم اونجاست

کجابرم ای دل ای دل

♫   ♫♫   ♫

قلبم وقف حرم فدای سر تو سرم

تا عمر دارم آقا خادم علی اکبرم

در شور و گریه ام با ذکر یا بنیه ام

آدم شدم بگم سگ در رقیه ام

مدد مدد یا رقیه

شبیه زهرا رقیه

ایشالله یک شب جمعه

بریم حرم با رقیه

♫   ♫♫   ♫

باز طاقتم بده شراب هیئتم بده

بهتر مستی کنم یه ذره تربتم بده

دل در تاب و تبه مستی دلم هر شبه

اون تربت که میگن خاک چادر زینبه

خدا خدا حق زینب

مدد بده که مرتب

بگم حسین و بمیرم

 




:: برچسب‌ها: دانلود نوحه جواد مقدم به نام حرم حرم ای دل ای دل ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نرگس بهروزی کرمانی
ت : دو شنبه 19 شهريور 1397

مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


تبادل لینک گن لاغری ساعت هوشمند ارزان گن لاغری میس بلت اتو موی پرو ویو prowave
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');